Nasveti & triki

Pa ne že spet ta kruh! (ali 6 idej za zajtrke brez kruha)

Ste tudi vi med tistimi, ki se kruhu izogibate ali ga preprosto ne marate? Sama sem potrebovala kar nekaj časa, da sem ugotovila, da kruh slabo vpliva na prebavo in mi pogosto povzroča napihnjenost. Ko sem ga izključila iz jedilnika, sem pristala pred novo zagato: kaj zajtrkovati? Kruh je vseeno najpogostejše živilo, ki ga jemo za zajtrk. Ob brskanju za recepti se mi je odprlo pravo morje idej, z vami pa delim samo nekaj svojih najljubših predlogov za zajtrk, da bo tudi vaš zajtrk polnovreden in odličnega okusa tudi brez kruha!

Smuti ali mavrična smuti bowla

Zjutraj si pripravite sadni ali zelenjavni smuti. V blenderju zmešajte sveže sadje s sezonsko zelenjavo in s čimveč zelenja, ki vam bo prečistilo kri. Če dodate še košček svežega ingverja, boste dobili napitek, ki vam bo pognal kri po žilah in vas napolnil z energijo. Za bogatejšo hranilno vrednost dodajte še semena ali kosmiče, ali si po vrhu potresite svojo najljubšo granolo. Tudi smuti skleda s svežim sadjem in granolo je odlična izbira za vroče poletne dni, saj nas prijetno nasiti, ne obleži v želodcu pa še dobro nas hidrira.

Palačinke ali “šmorn”

Vsak pozna klasične sladke palačinke z marmelado ali čokoladno kremo. Tokrat pa si za spremembo privoščite palačinke s slanim nadevom, recimo s skuto in špinačo ali pršutom ter mocarelo. Slane palačinke so odlične tudi za hitro kosilo, če pa vam kakšna ostane, si jo privoščite s sladkim nadevom še za posladek! Jaz si jo rada namažem z manj sladko domačo marmelado, dodam nekaj svežega sadja in posujem s ščepcem granole za večjo hrustljavost.

Mlečna kaša – otroška in odrasla paša!

Na vodi ali rastlinskem mleku skuhajte riž, proseno kašo, ajdovo kašo ali ovsene kosmiče. Vanjo vmešajte sveže ali suho sadje, cimet in žličko medu za sladkosnede. Moja priljubljena izbira je ovsena kaša, v katero vmešamo še granolo po okusu in vse skupaj pokuhamo. Tople kaše so odlične pozimi, ker so lahko prebavljive in nas prijetno pogrejejo. Za poletno različico kašo ohladite na sobno temperaturo ali jo postavite v hladilnik, preden jo pojeste pa vmešajte zmrznjeno sadje za popolno osvežitev.

smuti-sadni-fruštek-granola
palačinke-fruštek-granola
ovsena-kaša-fruštek-1

Bananin kruh z ovsenimi kosmiči 

Zagotovo se vam je že zgodilo, da ste pozabili pojesti banane in jih našli šele, ko so bile prezrele. Nikar jih ne vrzite proč, ampak specite iz njih odličen bananin kruh. Po želji lahko v maso dodate oreščke, kokos, čokolado ali kakšno od Fruštek granol (recimo čokoladni medenjak, recept zanj pa najdeš tu >>>). Bananin kruh lahko spečete v pekaču za kruh ali uporabite modelčke za mafine, česar bodo veseli predvsem otroci. Za bolj kalorično različico ga namažite z arašidovim ali mandljevim maslom. Mljask!

Mafini s polento in zelišči

Skuhajte polento in vanjo vmešajte popraženo zelenjavo, sir in poljubna zelišča (bazilika, peteršilj, origano, rožmarin). Nato jo razprostrite po deski, ohladite in na hitro popecite v ponvi na malo oljčnega olja. Lahko pa z maso napolnite modelčke za mafine, ki jih posujete s parmezanom in spečete v pečici. Mafini ostanejo v hladilniku do 3 dni in so odlična izbira tudi za hladen prigrizek ali za malico v službi. Verjemite, na kruh sploh ne boste več pomislili!

Jogurtova zloženka z granolo 

Za hiter zajtrk si privoščite skodelico vaše najljubše granole z grškim jogurtom. Dodajte sveže jagode, maline, borovnice, ali vmešate še žličko rastlinskih proteinov in žličko semen. Lahko sestavite plastovito zloženko, kjer izmenično nalagate jogurt, granolo in sadje. Takšno zloženko  pripravite večer prej in jo zjutraj vzamete s seboj v službo. Lahko pa jo pripravite tudi takrat, ko dobite obiske, ker je pripravljena en, dva, tri, vaši gostje pa bodo navdušeni. 

Če nimate svojega najljubšega Fruštka na zalogi pa hitro po njega v spletno trgovino

bananin-kruh-fruštek-ovseni-kosmiči
mafini-polenta-zelenjava
granola-grški-jogurt-fruštek

Komentiraj

Tvoj e-naslov ne bo javno viden.

V košarici ni ničesar.