POGOSTA VPRAŠANJA

Kako lahko postanem kupec?

V čisto zgornji vrstici v desnem kotu se nahaja ikona človečka, med ikono lupa in košarico. Najprej vpišete svoj e-mail, potem pa izpolnite polja s podatki, ki jih bomo potrebovali za izvedbo vašega naročila in s potrditvijo ustvarite nov uporabniški račun.

Kako kupujem?

Izdelek, ki ga želite kupiti, dodate v nakupovalno košarico z gumbom “V KOŠARICO”. Košarica je enostavno dostopna v desnem zgornjem kotu strani, s klikom nanjo se vam odpre seznam artiklov v košarici. Če boste kakšen izdelek pomotoma večkrat dodali v košarico, mu lahko s košarici poljubno spreminjate količine. Po opravljenem nakupu boste prejeli povratni e-mail z informacijami o vašem naročilu in načinu plačila.

Kakšni so načini plačila?

Trenutno so možni trije načini plačevanja:
* Z bančnim nakazilom (UPN nalog). Kupec opravi naročilo, nato se mu izpišejo podatki z računom za nakazilo denarja, prav tako prejme potrditveni e-mail s podatki za plačilo. Takoj, ko bo znesek na našem transakcijskem računu, izdelke pošljemo na vaš naslov.

* Plačilo preko plačinega sistema PayPal.

Ali bodo moji osebni podatki pri vas varni?

Vsekakor. Vsi vaši podatki bodo uporabljeni izključno za obdelavo vašega naročila in ne bodo posredovani drugam. Spoštujemo vsako našo stranko in ne želimo izkoristiti njenega zaupanja.

Nisem prejel potrditvenega emaila. Kje je težava?

Če ste izbrali način plačila “plačilo z bančnim nakazilom”, bi morali prejeti potrditveni email s podatki za nakazilo. V primeru, da emaila niste prejeli, preverite mapo Vsiljena pošta.

Kakšni so stroški pošiljanja?

Stroški pošiljanja znašajo pri plačilu z bančnim nakazilom 3,9 €. Pri nakupu nad 30€ je poštnina brezplačna.

Kdaj prejmem izdelke?

Če je naročilo na delovni dan izvedeno do 16.00 ure in so izdelki na zalogi, lahko pošiljko odpošljemo že naslednji delovni dan oziroma takoj po prejemu vašega nakazila. Pošiljka potrebuje največ dva delovna dneva, da dospe na vaš naslov.

Ali lahko vrnem kupljeni izdelek?

Vsak kupec ima 14 dni časa, da nam na svoje stroške vrne blago, če z njim ni zadovoljen. Izdelek mora biti v originalni embalaži, potrebno pa je priložiti tudi kopijo računa, naslov in trr, da vam lahko vrnemo kupnino. Možna je tudi menjava izdelka za drug izdelek.

Ali izdelki vsebujejo gluten, jajca, mleko ali druge alergene?

Vse granole vsebujejo gluten. Lahko vsebujejo tudi sledi drugega lupinastega sadja, oreščkov in sezama (poleg tistih, ki so navedene na deklaraciji) oziroma mleko (okus Jagode & bela čokolada). Jajc ne vsebujejo. Za alergene preverite opis posameznega izdelka.

Ali so izdelki veganski oziroma presni?

Tiste granole, ki vsebujejo med ali belo čokolado, niso deklarirane kot veganski izdelki, imamo pa nekaj artiklov, ki so veganski (od redne ponudbe: domača granola z malinami, domača granola s kokosom in temno čokolado, občasno tudi posamezni sezonski izdelki, ki niso predmet redne ponudbe). Nobene izmed njih pa niso presne, saj so pečene v pečici.

V košarici ni ničesar.