Pira in jabolka BREZ ROZIN (akcija)

3,78 

Ni na zalogi

Topla kombinacija kosmičev iz pšenice pire, sladkih datljev in dišečih jabolk. Posebno noto dodata še cimet in pikantni muškatni orešček. Fruštek pira in jabolka (z datlji) priporočamo prefinjenim sladokuscem, ki jim rozine ne dišijo.

Izdelki s krajšim rokom uporabe (15.6.2022)

Domača granola Fruštek je prva slovenska znamka hrustljavih müslijev, ki jih za vas iz najboljših sestavin pečemo že od leta 2014. Granola je ročno izdelana, brez dodanega sladkorja in sladkana samo s slovenskim medom ali agavinim sirupom. Začnite dan z uravnoteženim in slastnim zajtrkom, ki bo postal vaša najljubša navada! 

Domača granola Fruštek pira in jabolka brez rozin je odlična izbira za vse, ki prisegate na domačo granolo brez sladkorja in še posebej obožujete domačo granolo s sadjem in cimetom, slovenski med in pirine kosmiče. Okus je narejen posebej za tiste, ki ne marate rozin, lahko pa vedno posežete tudi po različici z rozinami.

Predlog za serviranje: Domačo granolo Fruštek samo prelijte z mlekom, jogurtom, ali ga zmešajte v sadni smoothie in polnovreden zajtrk je pripravljen. Ker ne vsebuje dodanega sladkorja in ima visoko vsebnost vlaknin, predstavlja uravnoteženo kombinacijo za zdrav začetek dneva. Privoščite si Fruštek za zajtrk, malico ali večerjo! 

Domača granola Fruštek je lahko tudi izvirno in okusno darilo

Slovensko, domače, ročno izdelano, brez laktoze, brez dodanega sladkorja, brez barvil in umetnih arom, visoka vsebnost vlaknin.

 

Vsebina: 350 g

Sestavine: kosmiči iz pšenice pire 64%, cvetlični med, olje iz oljčnih tropin, datlji (datlji, riževa moka), suha jabolka 4%, sončnično seme, bučno seme, sezam, cimet, muškatni orešček.

Alergeni: kosmiči iz pšenice pire, sezam

Izdelek lahko vsebuje sledi oreščkov (mandljev, lešnikov, orehov, indijskih oreščkov), sezama, arašidov, mleka ali delce lupin. Hraniti na suhem mestu pri sobni temperaturi.

Hranilne vrednosti na 100 g: energijska vrednost 1569 kJ / 375 kcal, beljakovine 11,0 g, ogljikovi hidrati 65,6 g (od tega sladkorji 20,3 g), maščobe 9,7 g (od tega nasičene maščobe 1,5 g), vlaknine 8,9 g, sol 0 g.


Pira in kosmiči iz pšenice pire
Pira vsebuje vse življenjsko pomembne snovi v idealnem razmerju, ki ne obremeni prebavil. Vsebuje 20% beljakovin, bogata pa je tudi z rudninami in vitamini, predvsem z vitamini B-kompleksa in vitaminom A, D in E, vsebuje pa tudi fosfor, mangan, magnezij in železo.
Med
Med je sestavljen predvsem iz sladkorjev fruktoze in glukoze, ki spadata med enostavne sladkorje in sta posledično med glavnimi viri energije v telesu. V medu se nahajajo še minerali, vitamini, encimi in aminokisline. Zaradi visoke vsebnosti sladkorjev uničuje bakterije in tako deluje protimikrobno. Ima mnogo pozitivnih učinkov: deluje pomirjevalno in antioksidativno, pomaga pri prebavi in pljučnih boleznih, pospešuje celjenje ran in zmanjšuje bolečino. 
Olje iz oljčnih tropin
Olje pridobljeno iz oljk je najstarejše poznano olje. Velja za zdravega in dietnega, saj je lahko prebavljivo. Vsebuje veliko vitamina E, ki ga človeško telo ne tvori, in pomaga pri njegovi absorpciji. Oljčno olje so že v preteklosti uporabljali za prebavne težave, zaradi pozitivnih učinkov na kožo, lase in nohte pa je pogosta sestavina kozmetičnih pripomočkov.
Datlji
Datlji so zelo kalorični – kar 75% sadeža predstavljajo ogljikovi hidrati, predvsem fruktoza in dekstroza – in posledično zelo sladki. Ker imajo visoko hranilno vrednost so cenjeni kot “popotna hrana”. Bogati so z vitaminoma B5 in C, med minerali pa prevladujejo mangan, magnezij in kalij.
Jabolka 
Jabolka so bogata z vitamini, predvsem z vitaminom C, pa tudi E in K. Eno jabolko zagotovi 10-15% dnevne količine potrebnih vlaknin, prevladuje pa pektin, ki pospešuje prebavo. So vir flavonoidov, ki delujejo v telesu kot antioksidanti in razgrajujejo nevarne proste radikale.
Sončnično seme
Sončnična semena vsebujejo veliko polinenasičenih maščobnih kislin, predvsem linolno kislino, ki spada med esencialne kisline. To pomeni, da je človeško telo ne more samo proizvesti in jo moramo v dovolj  velikih količinah v telo dobiti s hrano. Pomanjkanje linolne kisline lahko povzroči izpadanje las ter počasno celjenje ran. Uživanje sončničnih semen nam zagotovi dnevno priporočeno količino mineralov mangan, magnezija in fosforja, bogata pa so tudi s cinkom, železom ter vitamini B in E.
Bučno seme
Bučna semena vsebujejo aminokislino triptofan, ki se v telesu pretvori v serotonin. Tega imenujemo tudi hormon sreče, saj zaradi njega bolje spimo, smo sproščeni in se dobro počutimo. Bučnice so bogate z vitaminom E, ki je znan antioksidant in v telesu lovi škodljive proste radikale. So tudi bogat vir mineralov, predvsem magnezija, mangana, fosforja in cinka.
Sezam
Semena belega sezama so pogosto uporabljena v kulinariki, saj se jih lahko uporablja v sladkih in slanih jedeh. Ker vsebujejo precej maščobnih kislin, so tudi zelo kalorična, a hkrati visoke vsebnosti olja v semenih pozitivno vplivajo na kožo. Sezam vsebuje vse esencialne aminokisline pa tudi nekatere vitamine in minerale. 
Cimet
Cimet pridelujejo iz drevesa cimetovca, ki uspeva na Šrilanki. V lubju se nahajajo eterična olja, ki imajo mnoge pozitivne lastnosti: delujejo protivnetno, antibakterijsko in protiglivično, vsebujejo antioksidante in poživljajo prebavo.
Muškatni orešček
Orešček je plod drevesa muškatovca, ki raste v jugovzhodni Aziji. Blagodejno vpliva na prebavo, vendar je treba paziti, da ne pretiravamo z njegovo uporabo, saj lahko v večjih količinah deluje psihoaktivno.