POGOSTA VPRAŠANJA

Kako lahko postanem kupec?

V čisto zgornji vrstici desno od Fruštek logotipa je napis »Prijava«. Najprej vpišete svoje e-mail, potem pa izpolnite polja s podatki, ki jih bomo potrebovali za izvedbo vašega naročila in s potrditvijo ustvarite nov uporabniški račun.

Kako kupujem?

Izdelek, ki ga želite kupiti, dodate v nakupovalno košarico z gumbom "Dodaj v košarico". Košarica je enostavno dostopna v desnem zgornjem kotu strani. Če se boste z miško pomaknili nad košarico, se bo vsebina košarice razkrila, s klikom nanjo boste preusmerjeni na njeno stran. Če boste kakšen izdelek pomotoma večkrat dodali v košarico, mu lahko v tem meniju določite količine. Po opravljenem nakupu boste prejeli povratni e-mail.

Ali bodo moji osebni podatki pri vas varni? 

Vsekakor. Vsi vaši podatki bodo uporabljeni izključno za obdelavo vašega naročila in ne bodo posredovani drugam. Spoštujemo vsako našo stranko in ne želimo izkoristiti njenega zaupanja.

Kakšni so načini plačila?

Trenutno sta omogočeni dve vrsti plačevanja:
* Z bančnim nakazilom; kupec opravi naročilo, nato se mu izpišejo podatki z računom za nakazilo denarja, prav tako prejme potrditveni e-mail s podatki za plačilo. Takoj, ko bo znesek na našem transakcijskem računu, izdelke pošljemo na vaš naslov.
* Po povzetju; pošiljko pošljemo priporočeno z odkupno vrednostjo.
Priporočamo: Pri plačilu po povzetju GLS zaračunata še dodatno provizijo v višini 1€, zato svetujemo ugodnejše plačilo z bančnim nakazilom, kjer se plača samo poštnina.

Nisem prejel potrditvenega emaila. Kje je težava?

Če ste izbrali način plačila "plačilo z bančnim nakazilom", bi morali prejeti potrditveni email s podatki za nakazilo. V primeru, da emaila niste prejeli, preverite mapo vsiljena pošta.   

Kakšni so stroški pošiljanja?

Stroški pošiljanja znašajo pri plačilu z bančnim nakazilom 3€. V primeru, da izberete opcijo »Po povzetju«, je strošek še dodaten 1€, skupaj torej 4€. Pri nakupu nad 50€ pa je poštnina brezplačna! 

Kdaj prejmem izdelke?

Če je naročilo na delovni dan izvedeno do 16. ure in so izdelki na zalogi, lahko pošiljko odpošljemo že naslednji delovni dan. Pošiljka potrebuje največ dva delovna dneva, da dospe na vaš naslov.

Ali lahko vrnem kupljeni izdelek?

Vsak kupec ima 14 dni časa, da nam na svoje stroške vrne blago, če z njim ni zadovoljen. Izdelek mora biti v originalni embalaži, potrebno pa je priložiti tudi kopijo računa, naslov in trr, da vam lahko vrnemo kupnino. Možna je tudi menjava izdelka za drug izdelek.

Ali izdelki vsebujejo gluten, jajca, mleko ali druge alergene?

Vse granole vsebujejo gluten. Lahko vsebujejo tudi sledi drugega lupinastega sadja, oreščkov in sezama (poleg tistih, ki so navedene na deklaraciji). Jajc in mleka pa ne vsebujejo.

Ali so izdelki veganski oziroma presni?

Granole vsebujejo med, zato niso deklarirane kot veganski izdelki in niso presne, saj so pečene v pečici.